מדיניות האיכות של אלבס בע"מ משמשת כבסיס האסטרטגיה העסקית של החברה.

רגישות והקשבה לצרכי הלקוח, אספקת מוצרים איכותיים ושיפור תחרותיות ע"י ייצור יעיל ואיכותי הם אלו המאפשרים גידול מתמיד תוך שמירה על הלקוחות הקיימים.

אלבס בע"מ היתה בין החברות הראשונות בארץ לאמץ את מערכת הניהול הכולל של תקן ISO 9001:2008 ככלי ניהולי המיועד לשפר את התקשורת וההבנה של צרכי הלקוח ולהטמיע פעילות לשיפור מתמיד בכל פעילות החברה.

שיתוף כל העובדים בכל דרגי החברה בפתרון בעיות טכניות, הדרכות כלליות ומקצועיות, ועידוד להגשת הצעות שיפור וייעול הינם הדרך ליצירת המחויבות לאיכות ומקצועיות של כל אחד מעובדי החברה.

מחוייבות ההנהלה למדיניות האיכות של החברה תוך הקצאת כל המשאבים הנדרשים נעשית מתוך הכרה שרק הטמעה של מדיניות זו בכל דרגי החברה תאפשר איתור תקלות עוד בטרם התרחשותם.